poniedziałek, 12 października 2015

Jeżeli cokolwiek warto...

Witajcie!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwie rameczki, które przygotowałam jako prezenty dla bliskich mi osób z okazji rocznic ślubu.


Ewidentnie tej jesieni chodzą za mną dwa kolory - róż i pomarańczowy (pamiętacie mój pierwszy jesienny scrap w tym roku? ;-)). Tym razem też łatwo to zauważyć :-)

Pierwsza ramka utrzymana w beżach i pomarańczach z dodatkiem bieli powstała dla moich Ukochanych Rodziców. Papiery pochodzą z dawnej kolekcji Primy autorstwa Finnabair "Sunrise Sunset" - może niektórzy jeszcze pamiętają tę kolekcję :-) Do tego kwiaty z Wild Orchid Crafts oraz pomarańczowa róża z tego kompletu Primy (aktualnie w baaardzo niskiej cenie w naszym dziale Promocji :-))


Druga ramka w różach i fioletach na bazie romantycznych papierów Primy i Kaisercrafta to prezent dla naszych przyjaciół Renaty i Marka. Różową magnolię z tego zestawu delikatnie ozdobiłam brokatem w płynie (duży wybór takich brokatów znajdziecie tutaj).


Głównymi punktami kompozycyjnymi obu ramek są oczywiście tekturki ze Scrapińca z pięknym cytatem, które pomalowałam na złoto. W sklepie znajdziecie duży wybór takich tekturkowych mądrych słów na każdą okazję - rewelacyjna sprawa.


Udanego tygodnia, Kochani! Z powyższym przesłaniem w pamięci :-)
Pozdrawiam
Marta




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)