środa, 2 września 2015

Jesienna dziewczynka

Witajcie Kochani!
Pisałam już o tym na scrapkowym fanpage'u, ale i tutaj muszę się z Wami podzielić tą refleksją, która mnie zawsze nachodzi na początku września. Mianowicie okropnie nie lubię w moim sklepie prosto z upalnego lata wpadać „na główkę” w przygotowania do Bożego Narodzenia, jakby nie było na świecie tej cudnej pory roku, jaką jest jesień ;-) W związku z tym trzeci już rok podejmuję nierówną walkę ze zbyt szybko pędzącym czasem i sprowadzam do sklepu najróżniejsze typowo jesienne w kolorystyce i designie papiery i dodatki, bo po prostu absolutnie nie mogę się im oprzeć ;-) [No oczywiście po cichu liczę na to, że i Wy się im nie oprzecie :P ]

A ponieważ naprawdę oprzeć się nie mogę, to w miniony weekend powstał pierwszy w tym roku jesienny layout z moją ukochaną fotką sprzed 7 lat (naprawdę wierzyć się nie chce, że to już tak dawno było...) i z użyciem mnóstwa uroczych drobiazgów, które właśnie pojawiły się w sklepie :-)


Papier bazowy to arkusz "Foliage" z najnowszej kolekcji UHK Gallery "On My Owl", która zauroczyła mnie intensywną i nie do końca typową kolorystyką. Jak widzicie, tło jest różowe, więc można powiedzieć, że niezupełnie jesienne, a jednak od razu patrząc na nie, czuje się "ten klimat", prawda? :-)

Zastosowane przeze mnie połączenie różu z pomarańczem, żółcią i brązem może się wydawać ryzykowne, a jednak mam wrażenie, że w tym wypadku się obroniło ;-) Może to dzięki kolorystyce zdjęcia, na którym moja pięcioletnia wówczas córeczka wygląda spośród złotych liści w czapeczce i szaliku z różowymi akcentami oraz różowych rękawiczkach (co właśnie skłoniło mnie do takiego, a nie innego połączenia barw :-)).


Jeśli chodzi o dodatki, to możecie tu znaleźć mnóstwo rzeczy, które są teraz dostępne na półkach sklepu w specjalnym dziale "Jesień". Są tu papiery z małych padów nowych kolekcji Carta Bella i Pebbles, pomarańczowy alfabet Jillibean Soup, jesienne ćwieki (mnie szczególnie urzekły "przeszywane" kwiatki), guziki i enamel dotsy oraz oczywiście naklejki.


Bardzo spodobała mi się cieniutka (tylko 3mm szerokości) taśma washi firmy Little B imitująca brązowy sznureczek :-) Użyłam jej w kilku miejscach kompozycji. 


Na koniec dodałam moją ulubioną scrapową wisienkę na torcie - kilka cekinów :-) Tym razem z jesiennego kompletu od Doodlebug Design.

Proszę, nie dajcie sobie wmówić, że teraz czeka nas już tylko robienie bożonarodzeniowych kartek! Rozejrzyjcie się wokół i nacieszcie piękną złotą jesienią (zanim zniknie za zasłoną deszczu i chmur ;-)). No i oczywiście zróbcie sobie na pamiątkę jesienną pracę :-)

Pozdrawiam Was ciepło
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)