piątek, 2 października 2015

Jesiennie raz jeszcze

Witajcie!

Dzisiaj jest tak piękny jesienny dzień (przynajmniej u nas na Mazowszu), że naszła mnie ochota, aby się z Wami podzielić moim scrapem, który powstał u progu jesieni i ma właśnie taki klimat radości, ciepła i samych pozytywnych uczuć wobec miłościwie nam teraz panującej pory roku :-) Oczywiście, zdaję sobie sprawę, że lada moment ukochana jesień zdradzi mnie paskudnie, przynosząc słoty, wiatry i ponure wczesne wieczory, a w naszym sklepie już w przyszłym tygodniu zapanuje prawdziwe bożonarodzeniowe szaleństwo, ale póki co - trwaj, chwilo, trwaj! :-)


Layout o naszym rodzinnym zbieraniu kasztanów powstał na brzozowym tle, które znajdziecie w sklepie, z użyciem jesiennych papierów i naklejek firm Carta Bella i Simple Stories oraz jednej pociętej karty instagramowej 4x4 cale We R Memory Keepers. Wykorzystałam w nim też dodatki, które znajdziecie w scrapkowym dziale "JESIEŃ" - guziki-serduszka i mini-guziczki w fajnych stonowanych kolorach, taśmę washi imitującą sznurek oraz enamel dotsy m.in. z tego kompletu.




A potem z części widocznych powyżej kasztanowych zasobów powstały (za pomocą niezawodnego białego uni-balla) takie oto literkowe "edukacyjne" kasztanki dla mojego prawie-pięciolatka :-)


A jak tam Wasze jesienne scrapowanie? Tudzież kasztanowe wytwory? ;-)
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam pięknego weekendu - podobno ma być ciepły i słoneczny :-)
Marta


4 komentarze:

  1. Jaki piękny LO! O rety! To jeden z tych, na które gdy się patrzy to ma się ochotę samemu coś zrobić :D (chyba jest na to jedno słowo: inspirujący, heheh) :D
    Śliczny. Kolory piękne, ciepłe, choć to brzoza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja sobie postanowiłam za to, patrząc na Twoją ostatnią jesienną kartkę, że na urodziny mojego Taty (10 października) też koniecznie muszę zrobić kartkę w jesiennym klimacie :D

      Usuń
  2. Fajnie połączyłaś trzy zdjęcia! :) Ja kiedyś miałam z tym mega problem, nie wiem dlaczego :D Podoba mi się kompozycja i radość bijąca z Twojego scrapa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana :* Ja mam za to zawsze problem, żeby umieścić na scrapie jedno zdjęcie, bo mi szkoda innych, które też bym chciała pokazać :D

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)