środa, 14 października 2015

Dzień Nauczyciela

Witajcie Kochani!
Dzisiaj jest bardzo ważny dzień dla wielu scraperek, bo zdaje się, że wiele z nas poza swoim hobby uprawia ten trudny, ale niesamowicie ważny i dający mnóstwo satysfakcji zawód. Myślę, że gdybym nie robiła w życiu tego, co robię, tzn. nie prowadziła sklepu scrapbookingowego, to najbardziej właśnie chciałabym pracować z dziećmi. Już niedługo będę miała okazję po raz kolejny poprowadzić warsztaty plastyczne w przedszkolu mojego synka - za pierwszym razem sprawiło mi to mega, mega frajdę :-)

Uroczystości szkolne w klasie mojej córki "obsługuję" plastycznie już od lat i wszyscy o tym w klasie wiedzą, więc nikt nie jest zaskoczony, gdy zgłaszam się po raz kolejny ;-) A mnie w to graj, bo bardzo lubię to robić :-) W tym roku wiodące kolory Dnia Nauczyciela to... ach, no któż zgadnie, któż? ... Nie no, naprawdę zgadliście, że to pomarańczowy i różowy? Jak na to wpadliście?! :D


Od pewnego czasu jestem totalnie zauroczona zestawami stempli plus wykrojników, np. firmy Lawn Fawn. Widziałam je w akcji na kartkach robionych przez Design Team tej firmy i rozpłynęłam się ;-) Są niesamowicie słodkie, wdzięczne i... drogie, niestety, jak to zwykle takie zestawy :-( Niemniej jednak zawzięłam się i w ostatniej dostawie przygarnęłam sobie taki oto komplet, za pomocą którego stworzyłam m.in. kartki i bileciki do prezentów dla nauczycieli oraz zwierzątka na warsztaty jesienne w przedszkolu Janka :-)


Gdybyście przypadkiem też byli fanami tej firmy, przypominam, że jeszcze do jutra trwa w naszym sklepie Przedsprzedaż i możemy sprowadzić dla Was takie i inne cuda na indywidualne zamówienie - wystarczy napisać do nas maila:-) 

Bileciki z sówkami pomogła mi wycinać i pokolorowała moja córka :-)


Karteczkę dla cudownej wychowawczyni Marysi zrobiłam sama. Od razu mówię, że na kolorowaniu stempli nie znam się w ogóle ;-) Po prostu pomalowałam je kredkami akwarelowymi i delikatnie roztarłam pędzelkiem z wodą. Bardziej skupiałam się na tym, żeby nie pomylić kolorów i żeby było 18 ptaszków, w tym 9 dziewczynek i 9 chłopców - jak w Marysi klasie :DDD


Zatem niniejszym wszystkim zaglądającym tu Nauczycielkom (i Nauczycielom? ;-)) życzę wytrwałości, kreatywności i przeogromnej satysfakcji w realizacji swojego powołania - nie tylko od święta :-)

Pozdrawiam ciepło
Marta


1 komentarz:

  1. Witaj ....patrząc na twą prace wiedziałam od razu :) jest zrobiona tej marki produktami ....uwielbiam oglądać filmiki pewnej dziewczyny która na nich pracuje na yt....mam ochotę zakupić sobie typowo zestawik na Boże Narodzenie....tylko jak zaznaczyłaś cena bardzo wysoka .....kiedyś szukałam nawet połączeń innych firm niestety nikt nie zaradził:)....będę zaglądać :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)