wtorek, 20 października 2015

Jesienna kartka urodzinowa

Witajcie!
Muszę przyznać, że do tej pory niespecjalnie inspirowałam się porami roku w moich kartkach... W scrapach, albumikach - jak najbardziej, ale w kartkach - niekoniecznie. Jednak kiedy zobaczyłam tę przepiękną kartkę autorstwa Magdy - tutaj, poczułam, że ja też bardzo, ale to bardzo chcę zrobić kartkę w typowo jesiennym klimacie. Czekałam tylko na odpowiednią okazję (bo już aż taką wielbicielką robienia kartek nie jestem, żeby je robić dla czystej przyjemności! :D ), no i okazja nadarzyła się - w postaci urodzin mojego Taty.


Moja kartka jest bardzo, ale to bardzo prosta (jak większość moich kartek... :P). Głównym elementem kompozycji jest cytat ze Scrapińca, ale tak naprawdę pomysł zasadza się na "liściowym" tle. A liście nie są wytuszowane przez maskę, tylko przez kawałek zwykłego kartonu, z którego wcześniej wycięłam wykrojnikami listki na warsztaty w przedszkolu Jaśka (i moja córka, jak zobaczyła ten podziurawiony karton, powiedziała: "O! Jaki fajny szablon!", podsuwając mi ten pomysł ;-)).

Do wytuszowania listków na białej bazie użyłam tuszy Memento w kolorach Morocco (rdzawy) i Pear Tart (limonkowy) oraz tuszu Distress w kolorze Scattered Straw (przydymiony żółty). Całości dopełniła cieniuteńka taśma washi ze złotymi strzałkami.

Jak wiecie, rzadko jestem zadowolona ze swoich kartek, ale z tej akurat jestem. Może dlatego, że wyszła taka trochę clean&simple, a przy tym zamierzony efekt "jesienności" został osiągnięty - przynajmniej tak mi się wydaje ;-)

A jeśli Wy macie ochotę na własne "efekty jesienności" to koniecznie poszukajcie inspiracji w naszym scrapkowym dziale "Jesień". 

Pozdrawiam Was cieplutko
Marta


1 komentarz:

  1. 54 yr old Dental Hygienist Margit Fishpoole, hailing from Gravenhurst enjoys watching movies like The End of the Tour and Beekeeping. Took a trip to Uvs Nuur Basin and drives a T100 Xtra. o jego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)