wtorek, 8 września 2015

Noc Spadających Gwiazd

Witajcie!
Brzydka szara strona jesieni też już nam się pokazała, dlatego zebrało mi się na wspominanie lata, które w tym roku, nie ma co mówić, było absolutnie cudowne :-) A jednym z najfajniejszych momentów tych wakacji była dla mnie noc z 12 na 13 sierpnia, czyli Noc Spadających Gwiazd. Nie wiem, jak Wam, ale nam udało się wówczas zobaczyć dwie fantastyczne Perseidy z ogonami na pół nocnego nieba :-) Oczywiście nie udało się akurat w tym momencie zrobić im zdjęcia, ale na fotce umieszczonej na scrapie też widać malutką spadającą gwiazdkę (hmm, obawiam się, że musicie uwierzyć mi na słowo... ;-)).


Tak naprawdę wszystkie swoje uczucia i emocje związane z tamtymi chwilami opisałam na LO-sie, więc nie będę się powtarzać ;-)


Gwieździsty papier, który widzicie w tle, znajdziecie w sklepie - tutaj :-) Jest dosyć cienki (ale za to tani ;-)), więc dla usztywnienia nakleiłam go na stary karton. Prócz niego użyłam naklejek i ćwieków, szczególnie w kształcie gwiazdek, pilnując dość jednolitej kolorystyki, oraz kart do Project Life.


Jest nawet troszkę mediów (szumnie powiedziane :D) - pod kartami do PL "namazałam" kilkanaście kresek białym kredowym tuszem Primy (który powrócił właśnie do sklepu) przez paseczkową maskę Tima Holtza, a w paru miejscach zrobiłam kropeczki białymi perełkami w płynie i posypałam je holograficznym pudrem, żeby ładnie mieniły się w świetle.


A jak Wy, widzieliście w tym roku Perseidy? Jeśli tak, to może spełni się Wam jakieś życzenie :-) Mnie wystarczyłoby tyle, żebym częściej bywała tak szczęśliwa i spokojna, jak wtedy leżąc w ogrodzie i patrząc w gwiazdy :-)

Pozdrawiam
Marta

4 komentarze:

  1. Martuś, powinnaś już zmienić sobie opis bloga... Ten tekst o początkującej scraperce zupełnie mija się z prawdą ;-)
    P.S. Śliczny ten layout!

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę przepięknie wyszło, idealnie oddany klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Znam Pani prace, Pani Dagmaro, więc tym bardziej taki komplement wiele dla mnie znaczy :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)