wtorek, 20 sierpnia 2013

Mały tag z przesłaniem

Witajcie,
już jutro wyjazd na wyczekany urlop - aaaale fajnie! :) Tymczasem jeszcze na sam koniec przed wyjazdem (bo potem oczywiście zapomnę...) chciałabym Wam pokazać mały tag z przesłaniem, który zrobiłam dla Mojego Męża (tak mnie jakoś natchnął bukiet 23 róż bez okazji ;))


Z rzeczy, które możecie znaleźć w sklepie, wykorzystałam m.in. papiery z kolekcji "Love Is In The Air" 7 Dots Studio, papier "Familia" z kolekcji "Lifetime" Primy (wycięłam z niego napisy), sypki brokat American Crafts i chipboardy z kolekcji "Hello Pastel".



Tak sobie pomyślałam, że fajnie byłoby mieć więcej takich pozytywnych cytatów wokół siebie, więc nie wykluczam, że niebawem powstanie więcej tagów tego typu :) Czego oczywiście nie omieszkam Wam pokazać, jeśli do tego dojdzie ;)


Pozdrawiam serdecznie i uciekam na zasłużony urlop :)
Marta

2 komentarze:

  1. Dziękuję :) Bardzo lubię się otaczać takimi pozytywnymi myślami - może dlatego że z natury nie jestem jakąś mega optymistką i potrzebuję "dopingu" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)