wtorek, 21 czerwca 2016

Kartka dla młodego piłkarza

Hej Kochani!
Dziś jest bardzo ważny dzień - dzień ostatniego grupowego meczu Polaków na Euro 2016 :-) Niektórzy już wiedzą, że jestem absolutną fanką piłki nożnej i dlatego dzisiaj w tym futbolowym dniu chciałam Wam pokazać szczególną kartkę - na urodziny pewnego młodego piłkarza, mojego bratanka Szymona ;-)


Głównym elementem kompozycji jest... karta 3x4 cale z kompletu kart Project Life :-) Prócz tego z artykułów, które możecie znaleźć w sklepie - niezawodny alfabet Kaisercrafta, "trawkowa" taśma washi z zestawu od Amy Tangerine i - obok kartki - chłopczyk z kompletu die-cutów urodzinowych "Let's Party" Simple Stories. Przeszycia po bokach "boiska" wykonałam super fajnym wykrojnikiem z kompletu Lawn Fawn "Stitched Borders" - możecie go zamówić w naszej przedsprzedaży, która właśnie trwa :-)

No to kibicujemy! Za 10 godzin wszystko będzie jasne ;-) 
Pozdrawiam cieplutko
Marta




3 komentarze:

  1. Dziękuję!!! Cieszę się, że się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 26 yr old Tax Accountant Sigismond Ashburne, hailing from Beamsville enjoys watching movies like Funny Bones and tabletop games. Took a trip to Himeji-jo and drives a Jaguar D-Type. aktualnosci

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)