piątek, 17 czerwca 2016

Kolorowe lato dla Diabelskiego Młyna

Witajcie Kochani!
Dziś jest taki post trochę specjalny, bo zapraszam Was w nim do udziału w wyzwaniu na blogu Diabelskiego Młyna, którego sklep scrapki.pl ma przyjemność być sponsorem :-) A wyzwanie bardzo miłe i na czasie, bo jego temat brzmi "LATO". W sam raz, aby poczuć klimat nadchodzących wakacji ;-)

Ja na to wyzwanie przygotowałam scrapa ze zdjęciem z naszego zeszłorocznego wyjazdu do Danii na baaardzo kolorowym papierze firmy Reminisce. Czasami dla odmiany od białych teł bierze mnie taka faza na papiery z fotografiami - są trudne do oswojenia, ale według mnie szalenie urocze :-)


Większość dodatków użytych w tym LO-sie znajdziecie w sklepie w dziale Dodatki/Ozdoby - to głównie Amy Tangerine i oczywiście moja ukochana firma Simple Stories :-)

Zapraszam Was serdecznie do udziału w konkursie - wszystkie szczegóły znajdziecie na blogu Diabelskiego Młyna - możecie tam również przeczytać króciutki wywiad ze mną, dzięki któremu poczułam się trochę jak prawdziwa gwiazda ;-)

Lato, lato, lato czeka! 
Pozdrawiam ciepło
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)