wtorek, 22 stycznia 2013

Dzień Dziadka

Witajcie Kochani,
dawno mnie tu nie było. Zainteresowanych dlaczego tak się działo, odsyłam tutaj, a tymczasem obiecuję się poprawić :)
Dzisiaj coś w rodzaju tagu - dla mojego Dziadka z okazji Dnia Dziadka. Więcej o moim Dziadku możecie przeczytać tutaj (warto!). Zdecydowałam się na zestaw kolorystyczny, który bardzo lubię: szarość, biel i czerwień - uznałam, że Dziadkowi też się chyba spodoba. Kilka warstewek, kwiatek, wstążeczka i literki wycięte ze starego "Zwierciadła" - jestem fanką recyklingowych literek ;)
Efekt wygląda tak:


A przy okazji przypominam o konkursie, który wciąż trwa na blogu scrapki.pl - ja nie biorę udziału, bo nie wypada, ale Wy możecie :)))
Pozdrawiam
Marta

1 komentarz:

  1. dziadek, który z taką pieczołowitością przygotowuje dla Ciebie koperty, szaleje pewnie z radości, że wnuczce rękodzielnictwo się udzieliło :)
    karteluszek uroczy, w kolorach, które przystoją eleganckiemu mężczyźnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)