wtorek, 18 grudnia 2012

PREZENTOWY MISZMASZ



Co roku przed Świętami pod wpływem różnorakich inspirujących zdjęć obejrzanych w Internecie mam pomysł, żeby tym razem zrealizować wreszcie spójną wizję pakowania prezentów, to jest: owinąć wszystkie prezenty w ten sam papier, obwiązać tym samym starannie dobranym sznureczkiem i ozdobić takimi samymi karnecikami. I co roku na pomyśle się kończy, a prezenty tudzież karneciki stanowią mniej lub bardziej artystyczny, za to bardzo eklektyczny miszmasz ;-) Już mi tak chyba zostanie na zawsze :-) 


A poniżej kilka gotowych paczuszek z Fabryki Świętego Mikołaja. Miałam przez moment wątpliwość, czy powinnam zamieszczać te zdjęcia przed Wigilią, ulegając spiskowym podszeptom mojej duszy, twierdzącym, że ktoś z obdarowywanych może po kształcie paczki rozpoznać jej zawartość, ale przeszło mi, kiedy sama przez dobre dwie minuty patrzyłam z dużym zdziwieniem na pierwsze zdjęcie, zastanawiając się, co, u licha, zawiera ta paczka?! Skoro więc ja nie mogę skojarzyć paczki z zawartością, mimo że osobiście ją pakowałam, chyba nie ma zagrożenia, że ktoś inny wykaże się aż tak dużą domyślnością ;-)





No, przynajmniej starałam się, żeby karnecik pasował do opakowania... :-)
Spokojnych przygotowań do Świąt wszystkim życzę.
Marta 


1 komentarz:

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)