sobota, 15 grudnia 2012

KARTKA ŚWIĄTECZNA W BRĄZACH


Oprócz karnecików mikołajkowych zostałam w tym roku poproszona o zrobienie kartki świątecznej dla Pani Renaty, wychowawczyni Marysi, mojej córeczki. Kartka jest trochę większa niż standardowa, bo w środku muszą zmieścić się życzenia i podpisy siedemnaściorga dzieci :-) Postawiłam na może nieco nietypowy jak na Boże Narodzenie zestaw kolorystyczny brąz-krem-srebro i w tej palecie starałam się utrzymać. Efekt zadowolił mnie znacznie bardziej niż mikołajkowe karneciki :-)

 Środek skromny, bo tam główną rolę ma grać to, co będzie napisane, nie chciałam "zagłuszyć" życzeń i podpisów naszych dzieciaczków :-)

Właśnie zakończyłam akcję pakowania prezentów. Uff, dobrze być przygotowanym zawczasu Świętym Mikołajem ;-)
Pozdrawiam
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)