piątek, 26 czerwca 2015

Dla Absolutnie Niesamowitej Nauczycielki

Witajcie!
Jak wiadomo, każdy koniec jest początkiem czegoś, zatem dziś mamy początek wakacji i koniec roku szkolnego :-) Z tej to okazji popełniłam kartkę dla Absolutnie Niesamowitej Nauczycielki, wychowawczyni mojej córki Marysi, Pani Małgosi - osoby obdarzonej przepięknym uśmiechem, niezwykłym poczuciem humoru, a przede wszystkim - bezgranicznie (co wcale nie oznacza "bezkrytycznie"!) zakochanej w "swoich" dzieciakach i zawsze stającej po ich stronie, potrafiącej wydobyć z każdego to, co w nim najfajniejsze.


Deskowe papiery w tle z nieśmiertelnej, mojej "przeukochanej" serii Kaisercrafta "Base Coat" :-) Do tego stempelek Agaterii, odbity przezroczystym tuszem i posypany złotym pudrem do detali, a potem podgrzany nagrzewnicą (mój embossing pozostawia jeszcze sporo do życzenia, ale moja nim fascynacja rośnie, więc będę ćwiczyć ;-)). W roli głównej kompozycji - kwiat Petaloo z serii Botanica Blooms i magnolia z tego zestawu oraz jako asysta małe (15mm) różyczki z Wild Orchid Crafts. Aha - w tle "podsypałam" jeszcze trochę pudru do embossingu  Stampendous Shabby White (śliczny biały puder ze złotymi drobinkami).
Na koniec perełki w płynie Nellie Snellen (białe) i Rangera odcień Brass, dwie kropeczki-złote enamelki i kartka gotowa. [Takie to niby proste, ha,ha! A umęczyłam się z tą kwiatową kompozycją jak głupia... ;-) Tym mocniej podziwiam osoby, które, wydaje się, bez najmniejszego wysiłku, tworzą tysiąckroć bardziej wyrafinowane kartkowe cuda, jak choćby nasza scrapkowa projektantka, moja kochana Dorota_mk.]

Niniejszym rok szkolny 2014/2015 uważam za zamknięty. Niech żyją wakacje!!! :-)
Pozdrawiam Was serdecznie
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)