piątek, 13 grudnia 2013

Świąteczne magnesiki

Witajcie Kochani,
przedświąteczna gorączka w pełni, prezenty pewnie już obmyślone i kupione, ewentualnie zrobione, ewentualnie zamówione w fabryczce Świętego Mikołaja... a może nie?! Na naszym scrapkowym blogu trwa Tydzień Inspiracji o tym, jak Elfy pakują świąteczne prezenty i wyraźnie widać, że Elfy są wciąż baaardzo zapracowane ;) Ja dzisiaj chciałam Wam tylko podsunąć pomysł na naprawdę prosty upominek, który nietrudno wykonać - można to zrobić nawet z dziećmi, oczywiście tymi starszymi, które wiedzą już, o co chodzi z tym Mikołajem ;). Są to ozdobne magnesiki na lodówkę.


Mój komplecik powstał jako prezent mikołajkowy dla moich kochanych Rodziców. Jest naprawdę bardzo prosty, ale mimo to (chyba) urokliwy. Dużo uroku dodaje mu "warstwa dźwiękowa", czyli dzwoneczek na szyi dużego jelonka (jeśli macie wrażenie, że dzwoneczek jest za duży w stosunku do jelonka, to... no dobra, jest trochę za duży, ale akurat nie miałam innego! ;)).
No i jeszcze dodatek, w którym w tym roku przedświątecznie się zakochałam (hmm, nie tylko w tym, ale między innymi ;)) - lustrzane gwiazdki Tima Holtza.



To taka moja interpretacja, ale Wy możecie stworzyć zupełnie inne wersje swoich magnesików - niekoniecznie typowo świąteczne (chociaż czy my w tym czasie tworzymy w ogóle coś nieświątecznego??? ;)). W naszym sklepie znajdziecie małe samoprzylepne kwadraty z maty magnetycznej, które wystarczy nakleić pod spodem Waszych cudeniek - i prezent gotowy :) Magnesy są silne i dobrze się trzymają - sprawdzone w praktyce :)

Pozdrawiam Was ciepło w piątkowy wieczór i życzę udanego weekendu
Marta

5 komentarzy:

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)