piątek, 6 listopada 2015

Karteczka w niebieskościach

Witajcie Kochani!
Dziś w roli głównej - skromna karteczka, którą przygotowałam kilka dni temu z okazji urodzin mojej bratowej Kasi (na tle ślicznych papierów z serii "Kapuśniaczek MINI" Galerii Papieru :-)).


Na karteczce pojawiły się między innymi: rameczka z masy plastycznej Marthy Stewart (rameczkę możecie zrobić z użyciem tego kompletu), cekiny ze świątecznego zestawu Heidi Swapp (na zdjęciach może nie do końca to widać, ale mienią się prześlicznie :-)) i turkusowy napis z tego zestawu naklejek od Bella Blvd. Oraz niezawodny puder do embossingu Shabby White ze złotymi drobinkami, który znów powrócił do sklepu :-)


Hmm, chyba zaczynają mnie już ciągnąć lekko mroźne klimaty, skoro błękit wyparł wszechobecny ostatnio pomarańcz... Czyżby to znaczyło, że nadchodzi zima? ;-)

Pozdrawiam serdecznie
Marta


4 komentarze:

  1. Przepiękna jest! Ogromnie ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Magda, w Twoich ustach (palcach? ;))) to wielki komplement, wiesz, jak podziwiam Twoje kartki :)

      Usuń
  2. po pierwsze - uwielbiam kartki na białej bazie! Po drugie - uwielbiam kartki monochromatyczne! Po trzecie - uwielbiam kartki z 'rozsypanymi' pierdółkami :D jest fantastyczna jednym słowem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)