poniedziałek, 16 listopada 2015

Jesiennie z mapką

Witajcie Kochani!
Dziś przybywam do Was ze scrapem, który zrobiłam według mapki Natalii – naszego aktualnego wyzwania na scrapkowym blogu. Jeśli też macie ochotę się z nią zmierzyć, to zajrzyjcie tutaj.

Mój layout to już chyba ostatnia jesienna praca w tym roku ;-) Tak bardzo chce mi się już świątecznych klimatów, że raczej do jesieni więcej nie wrócę. Oby tylko przetrwać listopad, a potem to już robienie grudniownika, dekorowanie domu i cudowne czekanie na Święta. Też tak macie, że wolicie to grudniowe oczekiwanie niż samo Boże Narodzenie? :D

Wracając jednak jeszcze na moment do jesiennych klimatów, przedstawiam Wam mój layout inspirowany mapką. Oto mapka:


A tu już mój scrap :-)


Papiery, które wykorzystałam, w całości pochodzą z kolekcji, którą zakupiłam sobie w postaci zestawu w ubiegłym roku – „Sweater Weather” Simple Stories. Prócz tego wykorzystałam pod środkowym zdjęciem kartę z zestawu Project Life.


Na scrapie znajdziecie jeszcze kilka drobiazgów z naszego sklepiku, m.in. malutki spinacz z tego zestawu, guzik-serduszko stąd i złote ćwieki, które przytrzymują brązowy sznureczek.


Muszę powiedzieć, że zakochałam się w złotym alfabecie Desktop Dear Lizzy, którym wykleiłam większość napisu. Te literki są obłędnie fajne :-) Zresztą nie tylko ja się w nim zakochałam, wykupiliście wszystkie komplety pierwszego dnia po ich pojawieniu się w sklepie! ;-)) Chciałam dokupić więcej, ale na razie niestety zniknął z hurtowni w Stanach :-( Widać tam też mają dobry gust...


A na środkowym zdjęciu LO-sa napis „is” jest wycięty z jednej z naklejek na zdjęcia (photo stickers) od Simple Stories (hmm, chyba to jednak moja ulubiona scrapowa firma ;-)). Naklejka w oryginale miała napis „This is the year”, ale ja szybkim cięciem dopasowałam ją do swoich potrzeb :D A jeśli poczujecie potrzebę posiadania takich naklejek, to aktualnie w sklepie znajdziecie dużo różnych kompletów do wyboru – ja je uwielbiam, sprawdzają mi się w każdej sytuacji.

Zachęcam do udziału w naszym scrapkowym wyzwaniu - do wygrania bon do sklepu aż na 80zł :-) Ja nie mogę, ale Wy możecie :D
Pozdrawiam cieplutko
Marta

4 komentarze:

  1. Piękny layout :-) Też się zakochałam w tym złotym alfabecie, ale na razie tylko na niego patrzę :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudnie wykorzystałaś moją mapkę! :* Wyszło fantastycznie! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi było z początku, bo ja jakoś nie umiem robić scrapów ze zdjęciami pośrodku kompozycji :D ale im trudniejsze wyzwanie, tym większa satysfakcja :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)