piątek, 27 listopada 2015

Dla Liduni

Witajcie!
Dzisiaj przybywam do Was z upominkiem urodzinowym. Scrap, który chciałabym Wam pokazać, zrobiłam prawie miesiąc temu, z okazji trzecich urodzin pewnej maleńkiej, cudownej osóbki – mojej chrześnicy Lidki.


Koncepcję od początku miałam taką, żeby użyć w LO-sie trzech kolorów – bieli, czerni i złota – i tego się trzymałam. Tło to biały gładki karton od American Crafts. Potem wykorzystałam w trochę nietypowej roli karty z zestawów Project Life i We R Memory Keepers oraz złote i czarne cekiny, naklejki Bella Blvd, a także białe, czarne i złote enamel dotsy oraz czarne naklejki z zestawów Me and My Big Ideas (literki stąd). W tle widzicie kropki naniesione złotym tuszem przez maskę „Bubbles” Primy.




Gotowy scrap włożyłam w głęboką drewnianą ramkę, którą pomalowałam złotą farbą. Przy okazji przypominam Wam, że takie ramy – głębsze i płytsze, idealnie dopasowane do wymiarów papieru scrapowego - możecie od ręki kupić w naszym sklepie. Tak oprawiony layout to doskonały pomysł na prezent – a Mikołajki i Święta coraz bliżej ;-)

Mam nadzieję, że scrap zawiśnie na dłużej w pokoju Lidki i że po latach będzie patrzyła na niego i na swoje uśmiechnięte zdjęcie z cudnymi blond loczkami z rozczuleniem :-)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego weekendu
Marta

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Odrobinę mi wyszła krzywo cała kompozycja względem ramy i za nic nie mogłam zrobić jej prostego zdjęcia :D ale co tam, rękodzieło jest unikalne, a nie spod linijki :D

      Usuń
    2. ale przecież TAK MIAŁO BYĆ :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Plan był taki, żeby był dziewczęcy, ale nie różowy, bo niektórym dziewczynkom z wiekiem miłość do różu mija... :D

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)