wtorek, 18 sierpnia 2015

Hot Hot Hot, czyli scrapowa historia afrykańskich upałów

Witajcie!
Lato w sierpniu tego roku postanowiło nam przypomnieć, że jest latem, a nie podróbką wiosny albo pseudo-jesienią ;-) O ile na początku przyjęłam to z wielką radością (zwłaszcza po powrocie z wakacji w Danii, w której wprawdzie na pogodę i tak nie mogliśmy narzekać, ale jednak polary i nieprzemakalne kurtki były tam w stałym użyciu ;-)), o tyle po mniej więcej tygodniu afrykańskiego gorąca ja osobiście poczułam się nieco zmęczona...
Dzisiejsze LO jest o tym, jak sobie ulżyć podczas dzikich upałów i jednocześnie urozmaicić dzieciom wakacyjne dni, nie ruszając się z domu ;-) Czyli scrapowa historia przeróbki klasycznej zjeżdżalni w zjeżdżalnię wodną z lądowiskiem w basenie, konkursu artystycznych skoków do wody oraz zabawy w błotne stwory w piaskownicy (w myśl zasady, że dzieci są albo czyste, albo szczęśliwe ;-)).


Po raz kolejny w akcji kolekcja Simple Stories "Summer Vibes" - tym razem w tle śliczny papier "Shine On", dzięki któremu narodziła się cała "słoneczna" kompozycja. Drugim elementem, który znalazłam przypadkiem i który stał się przyczynkiem do tego scrapa, była karta do PL z zeszłorocznej letniej kolekcji firmy Simple Stories, z napisem "HOT HOT HOT". Którą oczywiście oprawiłam w chipboardową rameczkę, co na pewno nikogo już ostatnio nie dziwi ;-) Drugą rameczkę przecięłam na dwie części i umieściłam po kawałku na górze i na dole scrapa.


Zdjęcia z naszych upalnych szaleństw podkleiłam deskowym papierem, ozdobiłam naklejkami - głównie z kolekcji "Summer Vibes", i obrysowałam białym uniballem.



Słoneczne promienie wykleiłam z prostokątnych złotych cekinów. Niektórzy już pewnie wiedzą, że jestem zagorzałą fanką cekinów, a najbardziej lubię takie komplety, gdzie można znaleźć ich nietypowe kształty i tekstury :-)


A Wy - jesteście fanami takiej gorącej pogody czy raczej wolicie mniej upalne lato? ;-)
Pozdrawiam 
Marta


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)