wtorek, 19 maja 2015

Piesek i łabądki, czyli karteczki lekko zoologiczne ;-)


Witajcie Kochani!
Ostatni czas nie był dla mnie zbyt łatwy. Choroby synka skutecznie wytrąciły mnie z równowagi i normalnego trybu działania. W międzyczasie trzeba było nadrabiać sklepowe zaległości i zupełnie nie było czasu na przyjemności (czytaj: scrapowanie ;-)). Dobrze, że czasami choć jakaś okazja się trafi i człowiek czuje się usprawiedliwiony ze swojej „dłubaniny”, no bo przecież „trzeba” coś zrobić na tę okoliczność :D

W ten właśnie sposób powstały dwie proste (jak zawsze u mnie ;-)) karteczki. Pierwsza z okazji ślubu Magdy i Seweryna, który odbył się w miniony weekend, na bazie kolekcji „Fancy That” firmy My Mind’s Eye. Wykorzystałam w niej papiery (niestety małe pady, które w sklepie się skończyły, są już chyba nie do kupienia – szukałam w różnych hurtowniach, bo są przepiękne i chciałam dokupić, ale na razie kicha :-( --- EDIT: Aaaaa! Może jednak się uda!!! :-) Jak się uda, zaraz dam znać!) i elementy z zestawu dodatków. W sklepie natomiast możecie jeszcze znaleźć ćwieki, cekiny i chipboardy z tej kolekcji (uwaga - moocno przecenione!!! ;-)) – na pewno też bardzo fajnie sprawdzą się w pracach ślubnych, na które sezon nadchodzi wielkimi krokami.


Główna kompozycja wykonana za pomocą tego zestawu wykrojników – do zamówienia (ten lub podobne "serduszkowe" komplety) w naszej przedsprzedaży :-) Efekt tego, co zauważyłam ostatnio po zrobieniu kartki dla Mamy – że nie mam żadnego wykrojnika z sercem. No to już mam ;-) Serc nawet kilka, ozdobnych i nie, w różnych rozmiarach, więc bardzo mi pasuje i myślę, że wykorzystam go jeszcze nieraz :-) No i łabądki oczywiście :D

Druga karteczka powstała z użyciem tego zestawu wykrojników – też możecie go zamówić w naszej przedsprzedaży. To taki mały dodatek do prezentu urodzinowego dla mojej starszej chrześnicy Zosi :-) Uroczy piesek to jest to, co – jak wynika z mojego doświadczenia – generalnie satysfakcjonuje dziewczynki w dość szerokim przedziale wiekowym, dlatego mam nadzieję, że Zosi też się spodoba ;-)


A poza tym mam także cichą nadzieję, że już wkrótce znajdę chwilę czasu na zrobienie jakiegoś nikomu niepotrzebnego (!) scrapa – kartki kartkami, ale wiecie, co jest moją prawdziwą miłością… ;-)
Pozdrawiam Was cieplutko
Marta

2 komentarze:

  1. Dla mnie to cudne :)
    Ale ja nie mam takich zdolności w paluszkach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w przypadku tych karteczek główna zasługa jest po stronie gotowych wykrojników ;-) ale cieszę się ogromnie, że się podobają :-)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)