wtorek, 26 maja 2015

"Nadszedł maj i Dzień Mamy..."

Hej Kochani!
Wiecie, jaki dzisiaj jest dzień? Wtorek, brawo ;-) Ale tak poza tym to jeden z najpiękniejszych dni w roku – Dzień Matki. Dla mnie ten dzień zyskał szczególny wymiar, od kiedy sama mam dzieci (aktualnie Marysia ma lat prawie 12, a Jaś - 4,5) – każdy kolejny własnoręczny prezent od nich ogromnie mnie wzrusza i utwierdza w przekonaniu, że moja hierarchia wartości i lista życiowych priorytetów jest taka jak powinna być :-)

W tym roku zarzekałam się, że nic „hendmejdowego” na tę uroczystość nie powstanie, bo brak mi i czasu, i weny. W związku z tym w piątek pojechałam do sklepu, zakupiłam fajne upominki, wróciłam i… jakoś tak nie wiedzieć czemu zaczęłam grzebać w scrapowych przydasiach ;-) Z początku miałam zamiar zrobić jakieś malutkie bileciki do tych już kupionych prezentów, ale w rezultacie powstały dwie karteczki-bliźniaczki (dwujajowe ;-)) dla dwóch moich Mam.


Wszystko zaczęło się od kwiatków, które są centralną częścią kompozycji, a są to stemple Kaisercrafta, odbite czarnym Archivalem i pokolorowane… zwykłymi cienkopisami, a następnie wycięte. To taka reminiscencja mojej fascynacji cudnymi rysunkami Anai, jak ten na przykład, tylko na nieco innym poziomie, no i ona tworzy te cuda od podstaw sama, ja jeszcze się o to nie pokusiłam ;-)


A potem to już jakoś poszło. Kilka warstw, stempelki „przeszyciowe” Primy, napis z gotowych literek, białe niby-przeszycia narysowane markerem Sharpie i na koniec – perełki w płynie Nellie Snellen i cekiny MME – i serduszka, i kwiatki pochodzą z kompletu „Fancy That”. [BTW! Udało mi się zakupić dla Was dodatkowe małe pady papierów z tej kolekcji, pojawią się w sklepie lada dzień, a do tego mamy jeszcze przecenione ćwieki i chipboardy z tej serii – zajrzyjcie koniecznie, bo to świetna propozycja na nadchodzący sezon ślubów!]

Bliźniaczka nr 1

Bliźniaczka nr 2
Ciekawa jestem, która kartka podoba Wam się bardziej? Bo w moim domu zdania były podzielone ;-)

Pozdrawiam ciepło wszystkie Mamy tu zaglądające i cudownego Dnia Matki Wam życzę :-)
Marta

2 komentarze:

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)