poniedziałek, 30 marca 2015

Wiosna, ach to ty!

Początek wiosny na ogół kojarzy mi się z... chorobami. Jakoś tak paskudnie zawsze nam się ta pora roku zaczyna :( Tym usilniej szukam wokół siebie jakichś powodów do zadowolenia, uśmiechu, do zatrzymania się w biegu i zachwycenia rzeczywistością choć przez chwilę. Tej wiosny takie chwile radości dają mi własnoręcznie sadzone przez nas ubiegłej jesieni krokusy, które zakwitły w naszym ogrodzie. Ilekroć wychodzę z domu i idę do samochodu, muszę przejść obok nich, co powoduje we mnie falę czułości wobec tych przeuroczych białych, fioletowych i żółtych kwiatuszków :) Wreszcie musiało się to skończyć scrapem ;)


Scrap miał być na żółtym tle, tak sobie wymyśliłam, ale w sumie skończyło się na złotym papierze z kolekcji "The Story of Us" Simple Stories. Ta firma ma bardzo fajne zestawy papierów bazowych do każdej kolekcji, które świetnie nadają się właśnie na tła layoutów, i fajnie pasują potem do pozostałych papierów z danej serii. Choć ja akurat dodałam do mojego tła kawałki papierów wyciętych z małych padów z najnowszych serii My Mind's Eye "On Trend" i "Fancy That", bo miały pasujące mi do koncepcji baaardzo błyszczące złote kółeczka ;) Większość dodatków starałam się potem także utrzymać w kształcie kółek - ćwieki, badziki, niektóre naklejki.


Duża strzałka pochodzi z tego zestawu dodatków, a większość naklejek to moje ukochane photo stickers na przezroczystych tłach od Simple Stories - jeszcze kilka zestawów tych naklejek znajdziecie w sklepie. Każdy jest absolutnie genialny i bardzo uniwersalny - to jeden z takich zakupów, których naprawdę nie sposób pożałować - o ile oczywiście lubicie kolorowy i pełen napisów styl, jak ja ;)

Dwa dodatkowe elementy koncepcji - jeden wykonany na samym początku, drugi na samym końcu - to sznureczki The Twinery ułożone mniej więcej w kształt słonecznych promieni i podklejone w odpowiednich miejscach od spodu scrapa taśmą klejącą oraz ramka narysowana odręcznie czarnym cienkopisem na przemian z białym uni-ballem.


Tym razem jak na mój ulubiony styl clean&simple chyba z lekka mnie poniosło, ale dzięki połączeniu złota i pasteli scrap jest jasny, świetlisty i optymistyczny. I o to chodziło :)
Pozdrawiam Was serdecznie
Marta






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)