środa, 18 marca 2015

Tag dla Prawdziwego Przyjaciela

Witajcie!
Ostatnie dni są dla mnie bardzo intensywne i wypełnione wydarzeniami. Prócz tego, że szykujemy się do wyjazdu na Skrapowisko, nadciągają kolejne dostawy (oooj, cudne rzeczy będziemy mieć dla Was w najbliższym czasie w sklepie ;-)), to jeszcze bardzo ważne rzeczy dzieją się w moim życiu osobistym. Mianowicie po prawie trzech latach na kilka dni przyleciała do Polski ze Stanów osoba niesamowicie dla mnie ważna, stanowiąca przeogromną część mojego życia, której zawdzięczam bardzo wiele rysów mojego charakteru, ze szczególnym uwzględnieniem typu poczucia humoru ;-) Moja Przyjaciółka Agata, zwana Agipem.

Z tej okazji chciałam bardzo podarować Jej coś osobistego, co by przypominało Jej o tej wizycie w Polsce, kiedy już wróci do Waszyngtonu, gdzie obecnie mieszka na stałe. Że będzie to coś scrapowego, to w zasadzie nie ulegało wątpliwości ;-) Zdecydowałam się na tag, bo jakoś najbardziej pasuje mi ta forma do oprawienia cytatu, a jakie zdanie chcę oprawić, wiedziałam od początku.


Po raz pierwszy chyba robiłam pracę „od góry”, czyli od warstwy wierzchniej do spodniej, a nie odwrotnie ;-) Może dzięki temu udało mi się zrobić pracę składającą się z aż tylu warstw :-)


Myślę, że w scrapbookingu fantastyczne jest to, że ciągle możemy próbować czegoś po raz pierwszy i nawet jeśli efekt nie będzie taki jak u kogoś, kto jest ekspertem w danej dziedzinie, to warto to robić dla samej frajdy :-) Ja na przykład tym razem po raz pierwszy odważyłam się tak mocno poszarpać, ponadrywać i pozaginać brzegi. Oczywiście w dokończeniu efektu postarzania pomógł mi potem tradycyjnie niezawodny tusz distress w kolorze "Vintage photo" (już za kilka dni ponownie będzie dostępny w sklepie, bo to "must have" absolutny :-)).


Dwie z warstw mojego taga powstały ze sztywnych naklejek firmy Glitz z dość starej już kolekcji "Vintage Blue". Tych naklejek akurat nie ma już w sklepie, ale są inne, a parę dni temu na półki powróciły papiery z tej przepięknej serii - w bardzo korzystnych cenach. Chyba kolorystyka tego taga jest efektem mojego "zapatrzenia się" w ostatnich dniach właśnie w tę cudną kolekcję :-)

A tak naprawdę oczywiście najważniejsze w powyższym tagu jest przesłanie. Życzę Wam, Moi Drodzy, takich Przyjaciół. Mnie się trafiło :-)

Pozdrawiam ciepło
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)