czwartek, 12 marca 2015

Jestem w drodze. Wiosna

Przytłoczona ilością obowiązków, totalnie zapracowana i zagoniona, poczułam w pewnym momencie, że muszę zrobić scrapa, bo jak nie, to pęknę ;-) I że to musi być wiosenny scrap, bo na stole w kuchni bazie i kwieciste serwetki, a na ścianie zimowe LO’sy… Masakra ;-)

To był chyba jeden z najszybciej przeze mnie zrobionych scrapów w życiu (wspominałam, że jestem bardzo zajęta, prawda? ;-)), głównie z użyciem rzeczy znalezionych na biurku, czyli dodatków z przecudnej kolekcji I AM Simple Stories, które od ponad dwóch tygodni mrugały do mnie znacząco… Na warsztat poszło kilka wczorajszych zdjęć z naszego ogrodu, do tego baza z papieru Simple Stories z tego zestawu (bardzo podobny deskowy papier znajduje się też w tym zestawie z kolekcji Homespun, wciąż dostępnym w sklepie), a potem trochę dodatków – nie za dużo, tak tylko w sam raz. Nie wiem, czy to się już kwalifikuje jako clean&simple, ale mnie się efekt bardzo spodobał :-)
 

Uwaga, dobre wieści dla tych, co nie zdążyli kupić - już niebawem powrócą do sklepu przezroczyste photo stickers z kolekcji I AM (i nie tylko ;-)). Polecam Wam także super naklejki od Heidi Swapp - ja tym razem wykorzystałam akurat strzałeczkę z napisem "LOVE THIS", ale jej odręczne napisy także są boskie. Biała serwetka pod spodem dodała kompozycji lekkości. 


Całość starałam się utrzymać w jasnych, delikatnych kolorach, z mocniejszymi czarnymi akcentami tu i ówdzie.


Tytuł powstał spontanicznie, podczas przeglądania przeróżnych napisów z kolekcji I AM. A napis „SPRING” został wzięty ze starszego mini-zestawu papierów i dodatków również firmy Simple Stories. Bardzo lubię ich małe zestawy tematyczne. Przydał się też oczywiście biały uni-ball (pisak żelowy), bez którego nie wyobrażam sobie życia (ich kolejna dostawa już w drodze ;-)).


Jeszcze parę dni i pewnie moje sadzone ubiegłej jesieni krokusy zakwitną. Mam nadzieję, że da mi to mocny impuls do kolejnego scrapa ;-)
Pozdrawiam Was wiosennie
Marta



2 komentarze:

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)