czwartek, 2 października 2014

Władysławowo 2014

Witajcie!
Okazało się, że... bardzo dobrze mi się scrapuje przy "Pingwinach z Madagaskaru" ;) Właśnie w ostatni sobotni wieczór mój mąż z córką oglądali tenże serial, a ja siedziałam sobie tyłem do telewizora  i podśmiewając się od czasu do czasu z co lepszych tekstów, tworzyłam sobie layout, którego bohaterowie ani na jotę nie przypominają pingwinów (mam nadzieję! ;)), a Madagaskar chyba tylko dlatego, że tu i tu jest morze :D Na zdjęciu jestem ja z dzieciaczkami, w przedostatni weekend wakacji, na prawie pustej plaży we Władysławowie.



To, co mi się ostatnio bardzo spodobało, to naklejki MAMBI z napisami na przezroczystych tłach - mamy ich teraz w sklepie sporo do wyboru, następnym razem spróbuję wykorzystać białe albo złote. Świetnie nadają się do naklejania na zdjęcia czy to na scrapach, czy w Project Life - obwódka naklejki jest ledwo widoczna, a już z niewielkiej nawet odległości całkiem zanika, tworząc bardzo fajny efekt.

Kilka tekturek, enamel dotsów, perełek w płynie - i layout gotowy :)
Cudnie powspominać lato, ale jesień też jest genialna - przynajmniej na razie! ;)
Pozdrawiam ciepło
Marta




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)