piątek, 1 sierpnia 2014

# Summer

Witajcie!
Dzisiaj przybywam do Was z letnim layoutem. Robiąc zdjęcia z tej serii, miałam przeczucie graniczące z pewnością, że któreś zasłuży sobie na oprawę ;) Uwielbiam zdjęcia moich dzieci z naszą sunią, zwłaszcza że - jak widać na fotce - usiłuje ona towarzyszyć im w każdym możliwym momencie :) Dlatego kiedy tylko rozłożyłam im koc w ogrodzie i namówiłam dzieciaki na chwilę relaksu, sunia natychmiast postanowiła relaksować się razem z nimi :D


Jako że relaks odbywał się na trawie, uznałam, że najlepszym tłem będzie papier z motywem trawy właśnie - z kolekcji "Base Coat" Kaisercrafta. Tło pod zdjęciem i pasek z kamykami powyżej też wycięłam z papierów z tej kolekcji. Gdybym miała ocenić, jakich papierów najczęściej używam do tworzenia teł w swoich scrapach, to z całą pewnością ta seria byłaby na pierwszym miejscu :) A jak pewnie wiecie - a może nie - dziś w naszym sklepie dzień super promocji i wszystkie produkty firmy Kaisercraft mają ceny obniżone aż o 30%, więc warto poszukać czegoś dla siebie :)

A potem już nadszedł ulubiony czas kombinowania z dodatkami - alfabetami, naklejkami, kartami typu PL, samoprzylepnymi kryształkami itp. Użyłam też sporo papierów z radosnego, kolorowego kitu firmy Bella Blvd "Family Forever", który sprowadziłam sobie w ostatniej wakacyjnej przedsprzedaży - mam nadzieję, że pamiętacie o możliwości zamawiania sobie u nas dowolnych zestawów papierów? Przedsprzedaż powraca już pod koniec sierpnia :) Ten zestaw przydał mi się już do zrobienia mini albumiku, który mam nadzieję niebawem Wam pokazać, a tym razem zagościł na scrapie.



Ech, patrzę sobie na ten layout i myślę, że jednak bezwarunkowo kocham lato, a Wy? :)
Pozdrawiam serdecznie na półmetku wakacji.
Udanego weekendu!
Marta

1 komentarz:

  1. Prawdziwie wakacyjną atmosferę wyczarowałaś ;) super ! i ten papier taki fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)