środa, 9 lipca 2014

Różności - zaległości ;-)

Witajcie Kochani!
No i mamy wakacje, i w sumie takie jak wakacje powinny być - upalne, słoneczne, leniwe dni, podczas których absolutnie jedyne, co mi przychodzi do głowy, to tekst: "Panie Boże spraw, aby mi się chciało tak jak mi się nie chce" ;) Z trudem zmuszam się do ogarniania spraw sklepowych, o tym blogu nawet nie wspominając...

Dlatego dzisiaj takie malutkie resume ostatnich dni, czyli trzy całkiem różne prace naraz :) Jako pierwszy (i jedyny bez okazji) powstał layout z moimi dzieciaczkami, kiedy oboje mieli mniej więcej po 6 miesięcy. Nabałaganiłam na nim okropnie i w sumie ostateczny efekt trochę mnie zmartwił, ale i tak zawisł na ścianie ze względu na ich cudne mordki na zdjęciach ;)

 
To, co mi się natomiast w tym scrapie zdecydowanie podoba, to kolorystyka - połączone biel, czerń, szarość i prześliczny odcień koralowy. Co zawdzięczam użyciu głównie dwóch kolekcji: Teresy Collins "You Are My Happy" i "Black & White" Glitza.

Drugi layout jest bardzo osobisty - zrobiłam go dla mojego Męża z okazji naszej 14 rocznicy ślubu :)


Ponieważ miało być wspomnieniowo i zdjęcie też mamy w sepii, jako bazę wykorzystałam papier z kolekcji Cartographer "Faire Un Voyage", który w sklepie wygląda całkiem inaczej, bo widać jego czarną stronę z mapą, a tej pięknej drugiej strony, idealnej na tego typu prace, w ogóle nie widać ;) Konsekwentnie trzymałam się staroświeckiej stylistyki - koronki, naklejka z aparatem sprzed lat, beżowa wstążeczka, szydełkowo ozdobiona ozdoba od Primy itp. W prawym górnym rogu umieściłam cytat, który uwielbiam, z jednej ze starszych kolekcji 7 Dots Studio zaprojektowanej przez Anai - w jej kolekcjach zawsze odkrywam mnóstwo takich bliskich mi "myślowych perełek" :)

I na koniec - karteczka dla niezwykle w moim życiu ważnego mężczyzny, o którym już kilkakrotnie wspominałam na tym blogu - dla mojego Dziadka. A okazją były 92. Urodziny :)


Karteczka z użyciem papierów z najnowszej kolekcji firmy Kaisercraft "Be-You-Tiful" i pięknymi, a la suszonymi kwiatami Primy z serii Bella Notte :)

A jak się miewa Wasza kreatywność przy takich upałach?
Pozdrawiam - na wszelki wypadek dziś nie-ciepło ;)
Marta


7 komentarzy:

  1. jakie fantastyczne scrapy, a pierwszy = cudo !!!! i piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie :) Każde takie słowa to niesamowita motywacja dla mnie :)

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wszystkie prace wyszły :) a z tym "chceniem" to mam podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny dziecięcy scap bez użycia kolorów , które tradycyjnie uważane są za ' dzieciaczkowe' :-)
    piękny i romantyczny rocznicowy , Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, bardzo :) Aż się chce znowu coś robić - oby tylko czasu było więcej ;)

      Usuń
  4. 21 year-old Software Consultant Xerxes Josey, hailing from Terrace Bay enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and 3D printing. Took a trip to Zollverein Coal Mine Industrial Complex in Essen and drives a LeMans. wazne ogniwo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)