poniedziałek, 23 czerwca 2014

Podwójne świętowanie

Witajcie,
dzisiaj na moim blogu święto podwójne :) Po pierwsze, oczywiście - Dzień Taty. W zeszłym roku z tej okazji powstał scrap z naszymi wspólnymi z Tatą zdjęciami - pokazywałam go tutaj, a tym razem natchnęły mnie cudowne słowa i kolekcja "Pen Pals" Pink Paislee, moim zdaniem idealna do bardziej męskich prac. I tak powstała ramka dla Taty - prosta, nieprzeładowana, bo w końcu przekaz zawarty w słowach jest tu najważniejszy :)


No ale tak się składa, że również dzisiaj obchodzi urodziny osoba, której zawdzięczam większość "odśmiechowych" zmarszczek mimicznych, jakie mam, ale także mnóstwo wzruszeń i wspólnego milczenia, nie wspominając już o tym, że to ona poznała mnie z moim Mężem, czyli generalnie jest główną architektką mojego życiowego szczęścia :) Karteczka dla mojej przyjaciółki Agip jest jak zawsze może nie do końca dla osób postronnych zrozumiała, ale nie sposób, abym jej tu nie zamieściła. AGIPKU, Ty wiesz co! :***


Papierki użyte w obu kartkach to połączenie kolekcji Glitza "Black&White" i Pink Paislee "Pen Pals", dodatki: Pink Paislee, Kaisercraft, Prima - naklejki Instascrap z tego zestawu, stempelek z hastagowego zestawu Tima Holtza (uwielbiam!).

A Wam wszystkim tu zaglądającym cudnego początku lata życzę! :)
Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)