piątek, 30 maja 2014

Wakacyjne klimaty

Witajcie!
Tak, tak, już najwyższa pora pomyśleć o wakacjach :) U mnie myślenie zaczęło się nie od wakacyjnych planów, bo to jak zawsze odkładamy w naszej rodzinie na ostatnią chwilę, ale od wykonania karteczki dla pewnej fantastycznej osoby - a dla kogo, to zdradzę w późniejszym terminie ;)
Karteczka jest kolorowa i radosna dokładnie jak osoba, która ją otrzyma :) Do jej wykonania posłużyły mi m.in. papierki z małego pada "Summer" od American Crafts, papiery w kwiatki z różnych starszych letnich kolekcji oraz kilka naklejek, także od American Crafts :)


A że jak wiecie w komponowaniu kartek nie jestem najmocniejsza, więc posiłkowałam się poniższą mapką z Art Piaskownicy...


...i dlatego mam przyjemność umieścić ją w tamtejszej galerii :)
Pozdrawiam Was z lekka wakacyjnie
Marta

1 komentarz:

  1. ależ super wykombinowałaś z tym aparacikiem po środku - mega !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)