piątek, 16 maja 2014

Urodziny Zosi

Witajcie Kochani,
jesteście rodzicami chrzestnymi? Niesamowita sprawa :) Ja jestem trzykrotną mamą chrzestną i to o tyle nietypową, że mój najstarszy chrześniak kończy w tym roku 21 lat, studiuje i jest, no cóż, po prostu dorosłym facetem, natomiast oprócz tego mam dwie chrzestne córeczki, z których jedna ma lat 4, a druga niecałe 2 ;) No i tak się składa, że moja starsza chrześnica Zosia ma dzisiaj urodziny. Z tej okazji dzisiaj na blogu urodzinowa karteczka dla Niej. W roli głównej naklejki z kryształkami Glitza, papierki z kolekcji "Wanderlust" oraz alfabety 7 Dots Studio i American Crafts :)


Zosia, STO LAT!!! I całuski od Cioci :***



4 komentarze:

  1. Jest w niej tak dużo radości, że aż buzia sama się uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Chciałam, żeby była taka właśnie po dziecięcemu radosna :) Super, że się udało :)

      Usuń
  2. Świetna, wesoła kartka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)