środa, 28 maja 2014

Karteczka komunijna

Witajcie!
Sezon komunijny właśnie się kończy, zatem na koniec i u mnie karteczka komunijna - dla pewnej małej Zosi (o przepraszam, dla dużej Zosi - mała Zosia to moja chrześnica, która skończyła niedawno 4 lata ;)). 

Tło to jeden z papierów Galerii Papieru z kolekcji "Sen Motyla". Prześliczną rameczkę nabytą na którymś zlocie, a teraz znalezioną w przepastnych czeluściach scrapowej komody, oraz karteczkę z napisem potraktowałam pudrem Shabby White ze złotymi drobinkami (uzupełnienie tego odcienia już niebawem ponownie w sklepie ;)). Główną rolę odegrały podklejone kosteczkami 3D naklejki z kompletu, który przysłała mi kiedyś moja przyjaciółka ze Stanów. Było to w czasach, kiedy dopiero odkrywałam znaczenie słowa "scrapbooking" i w najśmielszych snach nie przypuszczałabym, że kiedyś sama będę prowadziła sklep z tymi wszystkimi cudownościami :)


Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam spokojnej końcówki tygodnia, a potem udanego weekendu - nasz zapowiada się baaardzo intensywnie ;)
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)