czwartek, 7 listopada 2013

Jesienny albumik

Witajcie Moi Mili,
kocham jesień – trudno, tak jest, mimo tego że złote liście, babie lato i ciepłe wietrzyki ustępują dość szybko miejsca wszechobecnej szarudze, ulewnym deszczom i nocom długim jak szyja żyrafy... Staram się jednak konsekwentnie tego nie zauważać, a pomagają mi w tym scrapowe wspominki tej dobrej strony aktualnie trwającej pory roku. Dlatego zaraz po wykonaniu swojego pierwszego jesiennego layoutu w tym roku zasiadłam do jesiennego albumiku :)

Ogólnie pięknych zdjęć z tą porą roku w roli głównej mam tyle, że mogłabym sobie nimi wytapetować wszystkie ściany w domu, więc naprawdę wybrać te „na pierwszy ogień” nie było łatwo ;) Postanowiłam, że będę sukcesywnie cofać się w czasie i dlatego tym razem powstał albumik z jesiennymi wspominkami z roku 2012.


Do oprawy zdjęć posłużyła mi spokojna, stonowana kolekcja Echo Park Paper „Reflections Fall”. Plus oczywiście wszelkie możliwe jesienne dodatki, jakie znajdziecie w naszym sklepie :)








Na koniec zostawiłam zdjęcie, które bardzo lubię, opatrzone m.in. cytatem z jednej z moich ukochanych piosenek („Dom” Dom o Zielonych Progach - do posłuchania tutaj). Od razu zabrzmiał mi w głowie, kiedy zobaczyłam to zdjęcie…


Mam nadzieję, że nie zamęczyłam Was ilością zdjęć - z albumikami jest ten problem, że zwykle mają dużo stron... ;)
Pozdrawiam bardzo serdecznie i przy tej okazji zapraszam do wspólnego jesiennego scrapowania z nagrodami, czyli na nasz Tydzień Inspiracji na blogu scrapki.pl :)
Marta

A oto moja lista materiałów- znajdziecie je w naszym sklepie, wystarczy kliknąć w wybrany obrazek:


2 komentarze:

  1. Przepiękny! Cudowne, jesienne klimaty i te dodatki;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna pamiątka. Zdjęcia śliczne pięknych chwil.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)