sobota, 23 listopada 2013

Jesienne porządki

Witajcie Kochani,
złota jesień raczej już za nami, ale tym bardziej warto sobie przypomnieć, jak pięknie było jeszcze niedawno... Pozostając zatem w tych "dobrojesiennych" klimatach, chciałabym Wam pokazać mój pierwszy w życiu scrap popełniony na podstawie mapki :) Do tej pory jakoś mapki omijałam w swoim scrapowaniu szerokim łukiem, po wykonaniu tego layoutu nie mogę się nadziwić dlaczego, bo okazuje się, że praca z mapką to naprawdę sama przyjemność! Teraz wiem, że dla początkujących scraperek taka mapka to naprawdę wspaniała rzecz. A natchnęła mnie do tego Tusia i jej przecudny layout na podstawie mapki Color Room, który możecie zobaczyć na jej blogu - tutaj. Ja wprawdzie odcięłam sobie połowę inspiracji, bo zupełnie nie skorzystałam z palety kolorystycznej zaproponowanej w wyzwaniu, ale z układu elementów i owszem :) Wyszło z tego takie coś:


Wykorzystałam papiery z mojej ulubionej tegorocznej jesiennej kolekcji „Autumn Song” Bo Bunny i trochę przeróżnych dodatków (zdaje się, że minimalizm to nie jest moje drugie imię ;))


Najbardziej cieszy mnie to, że ten scrap wyszedł taki, jak tamten dzień uwieczniony na zdjęciach – radosny, złoty i słoneczny. I to takie miłe, kiedy wisi sobie w mojej kuchni i mogę sobie na niego popatrywać, kiedy za oknem bury listopad szykuje się, aby dać nam w kość ;)
Pozdrawiam serdecznie
Marta

A poniżej znajdziecie linki do sklepu do materiałów, których używałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)