piątek, 18 października 2013

Hello Fall

Muszę się przyznać, że kocham jesień. To jest pora roku, która jak żadna inna oddziałuje na wszystkie moje zmysły :) Dlatego pewnie także z nieco egoistycznych pobudek zdecydowałam się na zaopatrzenie naszego sklepu w mnóstwo jesiennych papierów i dodatków, które pozwolą na piękne oprawienie zdjęć i wspomnień z tej pory roku. A ponieważ w poprzedni piątek pogoda był przecudowna i udało mi się podczas krótkiego spacerku z dziećmi i psem nałapać trochę urokliwych obrazków, tamtego wieczoru powstał mój pierwszy tegoroczny jesienny layout :)


Bazą są dwa papiery z kolekcji, która absolutnie mnie urzekła - „Autumn Song” Bo Bunny. Tytuł scrapa wykonałam z sześciennych koralików z literkami, co daje fajny trójwymiarowy efekt, bo literki są na wszystkich bokach kostek. Szczerze mówiąc, po otwarciu torebki wydało mi się mało prawdopodobne, aby w jednym komplecie złożonym z 60 kostek, udało się znaleźć aż cztery literki „L” i już przemyśliwałam nad zmianą tytułu layoutu, ale o dziwo, ku mej radości, znalazły się! To się chyba nazywa "ślepy fart" ;)


Reszta to totalny jesienny miszmasz. Znajdziecie tu naklejki, ozdobne spinacze, guziki, samoprzylepne kropeczki, ćwieki, perełki w płynie i  śliczne listkowe rubonsy, które są upominkiem dodawanym do jesiennych zamówień w naszym sklepie. Jest też sznureczek The Twinery, który dzieli kompozycję na pół – jakoś jeszcze nie mogę przezwyciężyć mojego upodobania do symetrii... ;)


Przy okazji – macie sposób na umieszczanie na scrapie guzików, takich z oczkiem do przyszywania z tyłu? Wiem, że na ogół można to oczko odłamać, ale ja tego strasznie nie lubię, bo zawsze robię sobie przy tym jakąś krzywdę ;) Tym razem wpadłam więc na inny pomysł. Zrobiłam w papierze dziurkę taką jak do zamontowania ćwieka, wsunęłam w nią to plastikowe oczko, a z tyłu przez to oczko przełożyłam… wykałaczkę, którą przymocowałam do tylnej strony papieru taśmą klejącą, żeby się nie przesuwała. Sposób o tyle dobry, że guzik tak przymocowany trzyma się świetnie i na pewno nie odpadnie – oczywiście nie do zastosowania, kiedy tył ma być całkowicie płaski :) Ot, taki mój mały prywatny scrapowy trik na domowy użytek ;)
Pozdrawiam złoto-jesiennie
Marta

A poniżej lista materiałów, których użyłam, a które znajdziecie w naszym sklepie - wystarczy kliknąć w konkretny obrazek :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)