sobota, 6 lipca 2013

W Dniu 91. Urodzin

Witajcie,
dziś chciałam się z Wami podzielić pracą, która powstała tego ranka. Nie jest to może szczególnie wyszukana artystycznie praca, ale za to robiona z głębi serca dla kogoś, kto jest ogromnie ważny w moim życiu - dla mojego Dziadka, który 3 lipca obchodził 91. Urodziny (więcej o Dziadku pisałam tutaj).


Na zdjęciu z lewej jestem, jak pewnie łatwo się domyślić, ja z Dziadkiem (już niech będzie, nie zamazuję roku, trudno ;)) W dzieciństwie spędziłam z Nim masę czasu, ponieważ przez pierwsze cztery lata mojego życia mieszkaliśmy z rodzicami u Dziadków właśnie. Podobno więzi, które dziecko nawiązuje w pierwszych trzech latach życia, są najsilniejsze i najbardziej istotne w całym jego życiu. Osobiście bardzo w to wierzę. Zarówno z Babcią, której nie ma już z nami od kilku lat, jak i z Dziadkiem, jestem związana emocjonalnie ogromnie, i z Ich strony zawsze odczuwałam to samo.



Cóż mogę dodać? Może kilka szczegółów technicznych, aby nie popaść w zbytni sentymentalizm ;) Do wykonania pracy użyłam m.in. materiałów Primy (kwiatki), My Mind's Eye (ćwieki), Kaisercrafta (cyferki z małych alfabetów, już tradycyjnie - zastanawiam się, jak ja się właściwie bez nich obywałam, kiedy ich jeszcze nie miałam?! ;)) oraz kopertki z kolekcji Mayberry American Crafts :)
Plus jako wisienka na torcie - perełki w płynie w najbardziej uniwersalnym w moim odczuciu kolorze White Opal , który pasuje chyba zawsze i do wszystkiego :)))
Pozdrawiam cieplutko
Marta
P.S. A kto ma ochotę zobaczyć jaki piętrowy scrapkowy tort "upiekła" dla Pradziadka moja córeczka niech wpadnie na nasz promyczkowy blog - tutaj :)

4 komentarze:

  1. Świetny pomysł :) piękny wiek. A praca nie ważne jaką ważne że tworzona z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Dziadek jest niesamowity - mimo swoich 91 lat absolutnie sprawny fizycznie i umysłowo. Z tego niezniszczalnego pokolenia, które przeżyło wojnę :) Dzięki, że wpadłeś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, zaglądnęłam do Ciebie bo zostawiłas mi ciepły komentarz:)))) Dzięki temu trafiłam na wspaniałego bloga, dziękuję, że mogę podziwiać piękne prace, tworzone z serca:)) Prześlicznie u Ciebie.Zapraszam i do mnie.:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję i na pewno będę zaglądać, bo balonem powaliłaś mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)