środa, 31 lipca 2013

Imieninowe kartki-bliźniaczki

Witajcie,
dziś tak szybciutko pokażę Wam bliźniacze karteczki, które zrobiłam na imieniny moich Rodziców - tak się składa, że wypadają bardzo blisko siebie, bo Krzysztofa 25 lipca, a Julity 30 lipca :).


Jak się łatwo domyślić, ta w tonacji różowej przeznaczona była dla Mamy, ta w niebieskiej dla Taty :)


Wykorzystałam papiery z przepięknej pastelowej kolekcji Teresy Collins "Sweet Afternoon", stempelek kwiatek z kolekcji Hopscotch Kaisercrafta, tusze Memento i białe perełki w płynie - wszystko oczywiście do kupienia w naszym sklepie :) Papiery Teresy Collins oprócz tego, że mają ładne wzory, mają też niesamowicie piękną, lekko chropowatą fakturę - idealną właśnie na przykład na eleganckie kartki (tzn. te moje wyszły może nie tak eleganckie, jakie widuję w wykonaniu bardziej profesjonalnych scraperek, ale w zamierzeniu takie miały być ;)).
Mam nadzieję, że niedługo uda mi się też pokazać Wam albumik, który stworzyłam dla mojej córeczki z okazji 10. Urodzin, ale jest tam więcej zdjęć i nie mam kiedy ich obrobić, buuu! Dlaczego doba ma tylko 24 godziny?!
Pozdrawiam serdecznie na półmetku wakacji
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)