wtorek, 18 czerwca 2013

M(a)y Lilac Princess

Witajcie,
wiem, że wspominałam już na łamach tego bloga, że uwielbiam maki, ale nie wspomniałam chyba jeszcze, że uwielbiam bzy :) Od zawsze, a najbardziej te, które mają taki kolor, jakby ktoś fiolet wypłukał w mleku ;) Dlatego nie mogłam sobie odmówić obfotografowania, a potem oscrapowania, Mojej Małej Księżniczki w oprawie bzu kwitnącego w ogrodzie moich rodziców. Zdjęcia zostały zrobione 25 maja, a scrap powstał jako prezent dla bohaterki sesji z okazji Dnia Dziecka :)


Jako bazę wykorzystałam fajny, bo wiosennie ozdobny, a jednocześnie dostatecznie "czysty", aby na nim trochę poszaleć arkusz z kolekcji Primy "Hello Pastel" (to jest tylna część arkusza "Cream Puff", której oczywiście, jak to u Primy, kompletnie nie widać na zdjęciu producenta ;)). Głównym elementem kompozycji są cztery zdjęcia i łączący je warstwowy kwiat zrobiony z papierowych i szydełkowych elementów z kompletu Primy, którego niestety nie ma już w sklepie, przymocowany do papieru ćwiekiem z kolekcji "Hello Pastel".


Dorzuciłam jeszcze naklejkę Glitza z tego kompletu, oraz kilka pasujących naklejek z absolutnie cudownej i kolorystycznie mega uniwersalnej kolekcji "Yes Please" Amy Tangerine, w której jestem zakochana (naklejki pochodzą z kompletów Discover i Organize) - muszę przyznać, że na pierwszy rzut oka zupełnie nie spodziewałam się w niej dodatków pasujących do fioletowego scrapa, a jednak znalazły się takie! :)

Napis "Moja (Majowa) Bzowa Księżniczka" - po angielsku to jednak znacznie lepsza gra słów ;) - powstał z wymieszanych alfabetów Primy, Glitza i Kaisercrafta.


Do tego jeszcze tylko ćwieki z kolekcji "Hello Pastel", ptaszek-spinacz i na koniec trochę stempelków - kwiatuszków w duecie z tuszem Memento w odcieniu "Lulu Lavender" :) Data z malutkiego alfabetu Kaisercraft plus jasnofioletowe perełki w płynie :)


Mam ogromną nadzieję, że dzięki takim zdjęciom i scrapom jak ten Moja Mała Księżniczka w miarę bezboleśnie i z większą niż ja miałam w jej wieku pewnością siebie przejdzie ten najtrudniejszy nastoletni okres, który teraz przed nią, a potem wejdzie w dorosłe życie jako świadoma siebie, swojej urody i wartości Kobieta :) Bardzo bym tego dla Niej chciała :)
Pozdrawiam
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)