niedziela, 26 maja 2013

Mamą być

Witajcie Kochani,
dawno już nie pokazywałam nic na tym blogu. I to nawet nie dlatego, że nic nie zrobiłam, tylko czas pędzi nieubłaganie, i nie starcza mi już czasu między prowadzeniem sklepu, prowadzeniem firmowego bloga scrapki.pl oraz usiłowaniem bycia dobrą Mamą oraz dobrą Żoną - na własny blog...
Dzisiaj jednak jest dzień specjalny, Dzień Mamy, i z tej okazji bardzo chciałam Wam pokazać scrap, który powstał już jakiś czas temu i który zrobiłam w prezencie urodzinowym dla mojej Mamy, ale pokazuję Wam go dzisiaj, ponieważ doskonale wpisuje się w dzisiejsze Święto :)


Na zdjęciu na scrapie jest bardzo młodziutka i śliczna moja Mama ze swoją Mamą, czyli moją ukochaną, już nieżyjącą Babcią Janeczką. Pomysł na scrap zaczął się właśnie od tego zdjęcia, które znalazłam w starym albumie. 


Jego klimat cudownie, moim zdaniem, pasuje właśnie do cytatu Paulo Coelho, który wykorzystałam.


Za to ten cytat z kolei oddaje wspaniale to, jaka była Moja Babcia. Jej bezinteresowne oddanie dzieciom, rodzinie, fantastyczną wprost zdolność dawania bez oczekiwania niczego w zamian, Miłość do nas totalną, absolutnie niewymagającą i bezkrytyczną. 
Strasznie się cieszę, że miałam i mam w rodzinie takie właśnie kobiety - ciepłe, empatyczne, "domowe" w najlepszym znaczeniu tego słowa. Mam nadzieję, że też taka jestem - w każdym razie staram się bardzo :)
Pozdrawiam serdecznie, szczególnie wszystkie Mamy
Marta


2 komentarze:

  1. o tak, mieć takie Kobiety w rodzinie, to przeogromny skarb!! ja nie mam i to niestety rzutuje na fakt, że sama taką być nie potrafię. uczę się, ale nie bardzo mam od kogo ;)
    dobrze, że umiesz docenić to, co masz :)

    scrap piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa :) Moja Babcia odeszła już prawie cztery lata temu, a mnie coraz bardziej Jej brakuje... Zawsze myślałam, że to działa odwrotnie, że z czasem coraz mniej, a u mnie jakoś nie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)