sobota, 23 marca 2013

Makowy albumik

Witajcie,
dziś na naszym scrapkowym blogu prezentujemy album Betik stworzony z papierów z kolekcji Teresy Collins „Stationery Noted”, dlatego tutaj też chciałam Wam pokazać mały albumik (strony mają format 10x15cm), do którego stworzenia natchnęła mnie ta sama makowa kolekcja :)


Nie wiem, czy Wy też tak macie, ale ja po prostu uwielbiam maki :) Nie potrafię się oprzeć ich urokowi i dlatego w swojej kolekcji mam sporą ilość zdjęć, w których maki odgrywają niebagatelną rolę :)


Udało mi się w makach uwiecznić już wszystkich członków rodziny, w różnych konfiguracjach, z wyjątkiem mojego młodszego synka…



 …chociaż właściwie on też już był fotografowany wśród maków, tylko o tym nie wie ;)





Do stworzenia tego albumiku posłużyły mi papiery i dodatki właściwie tylko z tej jednej kolekcji. Najbardziej przydały mi się naklejki i chipboardy oraz... bordery - długie na 30cm, bardzo różnorodne w kształtach i kolorach paski papieru dopasowane do całej kolekcji, których w paczce jest naprawdę dużo - elementy chyba niezbyt doceniane przez scraperki - moim zdaniem, niesłusznie :). 



A efekt – oceńcie sami :)
Pozdrawiam wiosennie
Marta

A te materiały wykorzystałam - możecie je znaleźć w naszym sklepie:

2 komentarze:

  1. Pani Marto, poznałyśmy się na zlocie w Warszawie latem 2013 ... chwilę rozmawiałyśmy i zachwalałam Pani makowy album... Ponieważ wcześniej byłam aktywna artystycznie ale nie blogowo/ internetowo , dziś chciałabym wyrazić ponowny zachwyt nad makową pracą! Uroczy, pełen radości i dobrej energii ! Tak jak jego Autorka :-) Dziękuję za kilka chwil rozmowy i zlotowe spotkanie i mam nadzieję na następne... A makowa praca - ilekroć oglądam i podziwiam prace innych - zawsze jest na mojej prywatnej liście wspaniałości scrapbookingowych! Pozdrawiam słonecznie, bo nie sposób się uśmiechnąć patrząc na Pani kwiatowy energetyczny album... Uściski ! Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Izo... cóż mogę powiedzieć, poza tym, że dla takich słów komentarza warto było założyć ten blog :) Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję i czuję się ogromnie dumna :)

      Usuń

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)