piątek, 8 lutego 2013

Kocham...

Witajcie,
dzisiaj na blogu sklepu scrapki.pl rozpoczynamy nowy Tydzień Inspiracji pod hasłem "Kocham..."  A ponieważ w tym miesiącu odeszła z naszego zespołu Tusia, a tydzień pozostał karygodnie niewrażliwy na to wydarzenie, ma nadal siedem dni i nie chce być inaczej, zostałam niejako zmuszona do bardziej publicznego debiutu i dołączenia w tym miesiącu do moich koleżanek z DT :) Z tej okazji przygotowałam scrapa o mojej miłości do Norwegii.


W Norwegii przez całe studia spędzałam praktycznie każde wakacje, najpierw zbierając truskawki, a potem zarobione podczas zbierania pieniądze przeznaczając na podróżowanie i zwiedzanie. Zakochałam się w tym kraju bez pamięci i to zakochanie trwa we mnie i pączkuje do dziś :) Kocham norweskie krajobrazy, widoki, klimat, pustkę i ciszę. Ale prawdopodobnie nie kochałabym jej aż tak, gdyby nie kojarzyła mi się także z czasem Wielkiej Miłości, wspaniałych przyjaźni, z grupą fantastycznych ludzi, z którymi spędzałam tam czas, i z taką fajną młodzieńczą beztroską, kiedy obce nam były jeszcze dyskusje o chorobach dzieci i kursie franka :))) Na zdjęciu, które umieściłam na scrapie, jestem taka właśnie – beztroska i bardzo, bardzo szczęśliwa (no, i znacznie młodsza, rzecz jasna ;)), czyli prawdziwa „Queen of life” :)


Oprócz papierów Color Conspiracy (tło) i ILS, użyłam paru elementów z 7 Dots Studio – tagu i kółeczka z serduszkiem z dwóch najnowszych kolekcji oraz alfabetów. Jest też pocięty vintage’owy obrazek z Darkroom Door. Sporo elementów postarzyłam na brzegach, w końcu to zdjęcie pochodzi z ubiegłego stulecia ;) „Zawiesiłam” tag na sznureczku i dodałam trochę glossy accents na literkach i napisach.


I to już cały skromny scrap :) 

Wykorzystałam następujące materiały ze sklepu scrapki.pl:


Zapraszam Was do wspólnej zabawy :) Wszystkie szczegóły znajdziecie na blogu scrapki.pl.
Serdecznie pozdrawiam
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że do mnie zajrzeliście :)